lördag 1 december 2007

Minnesförlust

SVT2 har temakväll igen. Förra gången jag noterade detta var det animetema, som hittat för mig med det intresset… Den här gången är det ännu mer som hittat, både för Maximilian och för mig. Temat är minnesförlust. Kanske kan jag få uppslag till hur jag ska närma mig detta, det som just nu utgör det största problemet för mig i mitt skrivande av Tusenskönan. Vad mer blir det som en brytning och en ”idéupphämtning” efter NaNoWriMo (även om jag redan har tagit de senaste dagarna ledigt från skrivandet). Med nya krafter och förhoppningsvis nya idéer kan jag ta itu med det fortsatta skrivandet i morgon efter kvällens tv-kväll med minnesförlusttema.

1 kommentar:

  1. Anonym1:26 fm

    Hör du, kommer du att fortsätta på Edurne nu även fast månaden är slut? Eller bara spara berättelsen som idéförråd?

    SvaraRadera