fredag 26 september 2008

Etiketter

Jag har rensat och organiserat bland mina etiketter - se Etiketter-listan här till höger. Jag tog bort luddiga etiketter som kreativitet och inspiration som jag skulle kunna sätta på de flesta blogginläggen. Istället har jag försökt kategorisera klumpvis i sådana slags etiketter som måla/teckna/illustrera och bakning/matlagning.

Jag välkomnar alla slags kommentarer kring etiketterna. Det är svårt att göra bra etiketter! Särskilt med tanke på att jag var novis i bloggvärlden när jag först började med bloggen, och använde mig av många onödiga och underliga etiketter. Nu tycker jag mig ha rensat ut någorlunda i alla fall.

Jag dras dock fortfarande med etiketten andra kapitlet för att jag en gång i tiden skrev i blogginläggen ifråga om just den etiketten... Men bara jag ordnar en sökfunktion för besökare av bloggen (hur gör man en sådan?) så ska jag ta bort den där etiketten som enligt min mening bara tar onödig plats...

Vad ska jag förresten ge det här inlägget för etikett? I brist på bättre kategoriserar jag det som kreativt pyssel.

EDIT (2016-02-12): etiketten kreativt pyssel borttagen. Istället får det här inlägget etiketten "bloggen", eftersom det nu praktiskt handlar om min blogg.

2 kommentarer:

  1. Ifall du inte kikat in på min blogg för svar, kika här!
    http://www.bloggerbuster.com/2007/07/search-widget-for-your-blog.html

    Och jag håller med, de där kategorierna gör mig tokig! Jag undrar egentligen vad sjutton de tillför, använder folks sig verkligen av dem? Jag ska ta och fundera ett varv till på dem...

    SvaraRadera
  2. sama: Om det är folk som har skrivit många inlägg så går jag alltid genom kategorierna så kan man hoppa över det man inte är intresserad av. Jag tkr det blir mycket lättare så :)

    SvaraRadera