tisdag 24 februari 2009

Skrivpuff: Utmaning 55: Skriv om ett loppisfynd (verkligt eller påhittat)

Jag låter detta inlägg vara min skrivövning (eller början på densamma). Jag har skrivit om loppisfynd flera gånger i min blogg, och mest har fynden utgjorts av böcker. Många gånger har jag även köpt annat, men som den skrivarblogg det här kommit att bli (mer eller mindre) har jag mest tagit upp bokfynd. Loppis är perfekta för bokfynd. Jag har dock hittat annat trevligt på loppis: saker och kläder.

Här följer mina inlägg om loppis, från det äldsta inlägget och framåt. Läs dem gärna - de är som förlängning av den här skrivövningen (eller de egentliga skrivövningarna)!


There's a little gadget has dropped off my typewriter

Bokkap på second hand


Bokköp på Läkarmissionen Second Hand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar