onsdag 16 februari 2011

Chokladhack och simning

Jag trotsade handont och skrev 581 ord idag, på tåget och i väntan på tåget.

Det har inte varit så farligt i handen idag. Men armen kände jag av när jag hackade choklad till chokladmuffins. Det kan i och för sig bero på simningen - jag simmar två till tre gånger i veckan, senast idag.

Nu ikväll har jag äntligen fått lite tid till att redigera Tusenskönans kap. 1, ett kapitel som jag skrivit ut och läst och korrekturat på papper om och om igen den senaste veckan. Och nu har jag alltså äntligen fått tid till att göra korrigeringarna i kapiteldokumentet. Något som känns roligt och tillfredsställande att göra.

Så kan jag lämna det kapitlet bakom mig på riktigt. Jag har filat på det i evigheter, nu borde det väl vara tillräckligt bra...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar