söndag 13 november 2011

Bästa NaNoWriMo-dagen hittills

Your Average Per Day: 2,357
Words Written Today: 4,431
Target Word Count: 50,000
Target Average Words Per Day: 1,667
Total Words Written: 30,651
Words Remaining: 19,349
Current Day: 13
Days Remaining: 18
At This Rate You Will Finish On: November 21, 2011
Words Per Day To Finish On Time: 1,075

Med mina 4431 ord idag är det den bästa dagen hittills för årets NaNo. Jätteglad! Det kan vara bra att ha lite extraord inför arbetsveckan, blir ju inte lika mycket skrivet då som under helgen när man är ledig. Jag skulle kunna skriva mycket mer, har flyt just nu, men nu ger jag mig för idag, när det känns som bäst. Då vet jag var jag ska börja imorgon när det är dags för morgondagens skrivsession. Nu är det slappardags, lite teve innan det är dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar