måndag 18 juni 2012

Tillbaka hemma i Sverige...

Jag är tillbaka från Provence, som synes, med fina minnen och många goda råd till mig själv inför framtida skrivarkurser, med en hel del skrivet och mycket inspiration. Jag kom hem i torsdags kväll och under långhelgen, fredag till söndag, har jag tagit igen mig. Sovit, läst en roman och renskrivit en del av det jag själv skrivit i Provence. Laddat upp alla hundratals bilder på datorn, gjort backup. Trött efter resan har jag varit, fast nu börjar jag nog komma ikapp. Ska försöka hålla kvar vid inspirationen, göra klart renskrivningen och fortsätta på den långnovell som påbörjades. Hålla fast inspirationen och skriva annat också... få fatt i alla flyende tankar som kom till mig under resan... Jag återkommer med mer från resan samt några foton framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar