måndag 28 januari 2013

Måndag, ja, måndag

Ny vecka, nya tag. Skrivit på tåget hem, renskrivit lite av detta hemmavid samt tillfört någon mening - så att säga redigerat under renskrivning. Renskrev bara en halv sida, dock. Allt detta på projektet TS eller Tusenskönan.

VK har jag inte kommit igång med alls än, denna vecka. Kan beror på att jag totalt glömde bort igår, söndag, att göra en planering. Jag tar förra veckans planering och fortsätter på vad jag satt upp som mål där; har fortfarande en del scener och redigering av TS och VK som jag inte hann med att göra förra veckan.

2 kommentarer:

  1. vad kul att du skriver böcker! det gör vi med, har inte kommit till att skicka in dem än, men ska göra det :)
    sv: tack så jättemycket!

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar! Ja, visst är det kul. Vad roligt att ni också gör det! Skicka in och ge inte upp, även om ni får refuseringar! Hoppas ni blir publicerade! Lycka till!

    SvaraRadera