fredag 29 november 2013

NaNoWriMo-winner!

Nu har jag "validerat" min NaNoWriMo-roman, dvs. klippt och klistrat upp texten på NaNoWriMo-sidan och fått den beräknad till 61163 ord! Det är -5800 ord för de ord jag skrev innan novembers början. 55363 ord har jag skrivit i november! (Plus de ord jag kommer att skriva i morgon, haha.). Så nu är jag officiellt en vinnare av NaNoWriMo i år. Det betydde att jag fick tillgång till ett diplom, att jag fick se/lyssna på en inspelad video där de som organiserar NaNoWriMo applåderade åt mig och hurrade för mig, sade grattis och liknande. Och fick tillgång till bilder som den nedan som jag kan visa och säga "hej, jag lyckades skriva en roman på 50 000 ord i november". Nu blev det ju inte hela romanen, men jag har skrivit början. Hela första kapitlet är klart och redigerat ett flertal gånger, jag har skrivit slutscenen, och jag har skrivit massor som ska hända i mitten. Nu ska jag bara sy ihop delarna till en helhet också. Vilket jag tänkte göra under december, skriva klart romanen eller skriva så att jag sammanlagt kommer upp i 100 000 ord, vilket som än kommer först! Önska mig lycka till - för jag tror att jag kommer att behöva det, puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar