onsdag 30 augusti 2017

Havsdjupens sal blir del av J.M. Holmström

Bara för att ha ett foto ...
Nu har jag flyttat över alla inlägg från Havsdjupens sal till J.M. Holmström-bloggen. Det gick förvånansvärt smidigt och lätt. Hade jag vetat att detta gick att göra tidigare hade jag gjort det direkt när jag bytte blogg. Nu gör jag det nu istället. Funderar nu på bästa sättet att omdirigera alla läsare från Havsdjupens sal och den adressen till min nya. Klurar på det. Säg gärna till om ni har några tips.

Under tiden får ni gärna kika runt på J.M. Holmström-bloggen för att hitta gamla inlägg. Så smidigt, alla gamla bloggkommentarer följde också med!

Det enda som är mindre smidigt är att alla länkar jag har från inlägg till inlägg inom gamla bloggen fortfarande går till Havsdjupens sal, förstås. Det skulle vara ett gediget arbete att ändra alla länkar i alla gamla inlägg. Ett framtida projekt, eventuellt. Skönt att göra flera bloggar till en enda. Nu har jag bara tre (aktiva) bloggar ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar